LOGEN

Hej igen, länge sen nu. I tisdags åkte jag som sagt och klippte lite efter jobbet och när jag kom hem hann jag bara duscha osv sen kila jag hem till antes kusin och hjälpte till och riva lite tapeter.

&igår efter jobbet åkte jag hem och fräshade till mig lite innan jag åkte till hembygdsgården där ett gäng jobb tjejer va. De blev jag, sara, gabbi, felicia, deniz, evelina och jessica! Vi satt ute så länge det gick eftersom de va så fint väder på kvällen! men sen kom det typ ett skyfall men det gav sig så vi kila ner till hamnkrogen vid 8 och käka lite, satt där till 10 och snacka med lite annat folk innan vi gick till logen igen. Jag gick hem rätt tidigt, sov ju vid ante och han skulle upp 7 och jobba och jag 8 men de va skit trevligt så länge de vara :)

idag jobbade jag igen till 6. Hade några klippningar och en färg. Alla killarna är och fiskar på gösnatta ikväll/natt så jag och mamma köpte sallad och käka hemma. Jag ska in i duschen snart sen ska vi göra midsommartårta och så ska mamma klippas lite. Hör väl av mig senare, puss


dålig bild från igår men den får duga så länge. deniz har några fler, tror jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0