LÅNG LEDIG

Hej på er! idag hade vi bara städning och fika på frisör lektionen och omdömmes prat på svenskan, så vi slutade rätt tidigt. Kila ner på stan med eve efter och käka på jensen (mm mm mm) sen gick vi på stan en timme. När jag kom hem så satt jag mig på brorsans rum med massa bilder och ett fotoalbum och skulle tejpa in alla där men dom från kreta fick inte plats.. Så jag får köpa ett till och klistra in dom där haha, de är ju as tråkigt om hälften sitter i ett album och hälften i ett annat? så ja, det är väl typ vad jag har gjort idag haha. Ikväll får vi se vad som händer, imorgon blir det jobb på hembygdsgården iallafall och troligtvis bio med sara och bella senare på kvällen! (kanske nån mer) we´ll see.

Nu är jag faktiskt ledig ända fram till torsdag, och då ska jag bara till skolan för att hämta betyg och höra ett sommarlovs tal av våran kaxiga lilla "rektor". Efteråt blir de väl kanske käk med några brudar från klassen eller nåt sånt :) Har lite grejer att göra ändå, jobba, begravning, sitta hår modell, träna, umgås med vänner och så  . Blir nog bra.


you make me smile when nothing else does ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0