Klipper

Hallojjjjjjjj. Fick sms av mamma som åkte till spanien imorse " bor på lyxhotell, det är 34 grader och jag badade i poolen idag" typ, nice för henne, kylan och regnet verkar ju stanna här hos oss ett tag till. hehe
 
Idag har det VERKLIGEN varit fullt upp. Jobbade 9-halv 7, hann luncha med brorsan också! Fick lov och jobba över lite för det blev lite för mycket att göra, 2 tjejer som jag både klippte och färgade på båda 2 på eftermiddagen blev lite för mycket, iallafall den sista hehe. Var inte riktigt beredd på ett så tjockt hår.. Men det gick bra! :) bättre att det tar lite längre tid än att det blir skit.
 
Kila hem till ante direkt efter, han va dock inte hemma men jag va där för att klippa tjabo så. Gjorde det sen åkte jag hemåt, tog en promenad och när jag kom hem låg ante i min säng och spelade dataspel? hmmm :) han har iallafall åkt hem nu för han ska iväg till uppsala på jobb imorgon bitti, väldigt tidigt .. Har hunnit klippa Magnus nu på kvällen också. puh, kommer sova gott inatt alltså! haha. Imorgon börjar jag inte förrän 12 så det känns bra skönt! Blir på hembygdsgården imorgon 12-6.
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0