Kapten röd

Hade en toppen dag igår med mina bästa tjejer! Jag tog 2 tåget till västerås, mötte upp min saknade eve och gick på stan en sväng! Handlade present till laura som har fyllt år, ett thomassabo armband med hänge (sax&kam). Sen köpte vi 3 iphone skal, hon är italienare, alltså då menar jag VERKLIGEN italienare :) hihi, så vi köpte ett iphone skal med italienska flaggan, (gissa om hon älskade det?) och så köpte vi ett rött skal och ett grönvitt, hehe smart? rött vitt grönt på alla skal.
 
Kilade hem till eve efter det och slog in paket medan eve duschade och sminkade om sig. Sen kom matilda vid halv 7 och då hämtade vi upp laura, åkte till stan och käka på spicy, hur gott som helst! och laura fick sina presenter :) och som sagt så blev hon kär i italien skalet hihi. Efter det kila vi och kolla på kapten röd! aas bra va de, promoe dök upp i en låt också! hehe,
 
sen kika vi runt på stan lite, matilda och eve hann åka en karusell också, haha jag svimmade typ av att kolla på den så kunde verkligen inte åka med.. haha, och ingen ville åka virvellvinden med mig :( köpte brända mandlar också! muuuuums!  Sen gick vi och kolla på takida kl 10,men vi satt mest och tog de lugnt haha, slut i benen . Sen kom ante och robin och hämtade mig senare och så åkte vi till mcdonalds en sväng! vart sjukt besviken på mcwrap sweet chili, såsen var alldeles för stark och salladen va jätte äcklig. Kycklingen va dock god.. Aja, hade en jätte bra dag iallafall! ♥
 
kapten röd och promoe.
 
Kommer fler bilder på mig och tjejerna sen, om jag får dom :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0