Jobbjobbjobb

Igår kväll blev de film, morötter&dipp och pimpim hos sara med henne och frida! ♥ kila hem till ante efter och sov där.

Idag har jag jobbat hela dagen, har verkligen slingat hår idag, haha 2 tjejer med långa och väldigt tjocka hår klippte jag och slingade bland annat.. en i hätta och en med folie. De blev bra båda två! Det är kul men det tar tid när man är nybörjare, har ju typ inte slingat mycket alls. Hann med 2 killklippningar och lite städning också.

Jobbar som sagt hela veckan. Eller okej imorgon är det inte direkt jobb. Men jag ska med madde som är anställd på min praktik plats till Falun för hon ska göra gesäll provet. Jag ska vara "assistent" och typ tvätta hår och hämta grejer som hon behöver och så och på eftermiddagen ska jag vara långhårsmodell. Vi kör igång 5 imorgon bitti på salongen och förbereder mitt hår lite inför uppsättningen, haha. Sen ska vi va i falun halv 8 och jag kommer väl inte hem förrän på kvällen. Blir nog bra! &Direkt när jag kommer hem ska jag iväg och klippa lite också. Sen ska jag SOVA. haha, jag kommer va helt död.

Sen äre bara upp och köra kl 9 igen på onsdag morgon.


sommaren 2010. Dan innan jag och sara åkte till malta och jag lämnade min pojkvän i 3 veckor,värsta känslan någonsin typ, men det var ju faktiskt värt det när man väl var där. &jag har nog aldrig mått bättre av att komma hem från en resa, hihi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0