Igår

Igår blev det häng med robin sofhia och ante än en gång! jag och ante åkte och köpte ben&jerrys och så åkte vi hem till robin och hängde lite med dom där. Sen åkte vi förbi eskiln en sväng och kika på tävlingarna och så gick vi upp till husvagnen en snabbis innan vi åkte och käka pizza.. hehe, as gott. Sen åkte vi hem till robin igen och käka glass och massa onyttigt.. &lite senare åkte vi ut till husvagnen igen och jocke hängde på också! sen satt vi där resten av kvällen :)

Idag har det varit riktigt slappt. jag och ante vaknade inte förrän 1, men jag jobbar ju faktiskt hela veckan nu ända till söndag så det förtjänade jag.. Har tagit de lugnt ända fram till typ nyss. Men nu har jag duschat och ska fräsha till mig lite och så ska jag träffa frida ikväll! ♥


igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0