Husvagn

Igår jobbade jag som sagt 9-halv 5. Ante hämtade mig efteråt så åkte vi hem till mig och packa ihop lite grejer innan vi åkte och handla käk. Åkte till eskiln vid 6 tror jag och det var ju faktiskt as fint väder igår kväll! sol och blå himmel :) Vi grillade korv och hamburgare där med sofhia och robin, spelade kubb, snacka, spela xbox (haha) osv. Lär ju tillägga att jag och sofhia vann sista kubb matchen. woooh :)

Satt uppe och spela och käka godis till halv 3 och imorse vaknade vi 10 och hade tänkt dra och kika på studenten. Men vi ångrade oss när vi kollade ut och såg hur mycket det regnade, haha. Tycker synd om studenterna faktiskt. Är hemma en sväng nu iallafall och om en timme typ ska jag iväg och jobba 4 timmar bara, får väl se om det är några folk där idag när det är så dåligt väder.. hoppas på det.

Ikväll får vi se vad som händer. Imorgon har ante lovat att vi ska göra nånting eftersom det är den enda lediga heldagen vi har på länge haha. mys, men det verkar bli dåligt väder så vi får se vad vi gör. Baka scones och hallongrottor bl.a kanske? mm mm mm . .


kubb igår


jag igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0