Hjälp...

Dom har gjort om blogg.se inloggningen. förstår ingenting haha! fan. Igår var jag i norberg några timmar med mamma och mattias, hälsade på marie, fikade med mammas kompis taina, kika lite, sen åkte jag till larsbo med ante och tjabo. Baka bullar, skulle ha fiskat men regnet öste ju ner plötsligt haha. Imorse åkte jag hem, började jobba 1 men innan hann jag luncha med mamma brorsan och gammelmormor :) så ja, det är väl typ det som har hänt sen sist, haha.
 
Känner lite skadeglädje över er som sitter i tälten på p&l den här veckan, önskar er lycka till i leran och regnet. Kunde inte vara nöjdare över att jobba och tjäna cash hela veckan,hihi
 
klockren, händer alltid mig av någon konstig anledning .. hm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0