Xlash

På tal om fransar.. Lär ju tipsa om xlash än en gång, det är helt otroligt vad mina fransar har blivit långa. Har fått kommentarer om dom av många kunder som undrar om jag har förlängning eller om jag har långa naturligt. Men nej svaret är ju faktiskt xlash. Det kan ju bero på att jag har bytt mascara också, men det har ALDRIG blivit sån här skillnad av att man har bytt mascara! så jag tror faktiskt inte att det är därför. Xlash äger! gilla dom på facebook så får ni en till billigare pris än vanligt. Egentligen tror jag den kostar över 1000 men gillar ni på facebook får ni den för 499 och ibland har dom rabatt koder då kostar dom 299. Kan ha fel men tror det är så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0