Veckan som kommer

Ja ni, än så länge ser veckan ut såhär:
 
Måndag: jobb 9-6 och senare klippa lugg på selmina. Övningsköra?
Tisdag: jobb 9-6 och senare klippa mammas farbror. Övningsköra?
Onsdag: jobb 9-6. Övningsköra? plugga teori? träna?
Torsdag: LEDIG! övningsköra, träna, bio på kvällen/em.
Fredag: LEDIG! övningsköra, träna,
Lördag: jobb 12-6, 
Söndag: jobb 12-6 och senare pussa på A som kommer hem.♥
 
Ska också försöka boka riskettan och kanske nån körlektion. &så ska jag träffa sofhia också!! och så ska jag klämma in mer träning någonstanns, hehe. Sen får vi väl se om jag hittar på något roligare på mina lediga dagar! men än så länge.
 
ge mig♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0