Tråkigt

Jätte tråkiga inlägg, jag vet. Men jag har ingen fantasi mer haha . Ännu en dag med jobb 9-6, fullt upp idag med! hade 7 kunder, mest klippningar men en färg också. Imorgon är det fullt igen! men då har jag nästan bara färger, kul :) älskar att färga! Har hunnit klippa mammas farbror nu på kvällskvisten också. Om vädret hade varit bättre hade jag nog ringt sofhia och dragit med henne ut på en promenad, men vädret suger ju och jag är rätt slut från idag.. blää, 
 
Fick nyss en bild från ante på en ren, haha fan va stora horn alltså.. Har fått hem min borste "no tangle" också. Tänkte testa den ikväll när jag har duschat! uppdaterar sen om hur den va.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0