SVENSK SOMMAR

Alltså den här sommaren är ett stort jävla skämt. Det är SOMMAR, och solen har skinit typ max 5 hela dagar. Det här suger verkligen, på vintern då jäklar kan de snöa och vara RIKTIG VINTER. Men på sommaren uppfyller inte sverige några krav alls. Det ska vara SOL och VÄRME när det är sommar. Annars kan man ju lika gärna ta bort den årstiden. Arg tjej! Sommaren ska lixom vara den bästa årstiden, pfft. 
 
När jag blir äldre ska jag tusan köpa mig ett hus utomlands eller en lägenhet iallafall så att man kan åka dit över sommaren så att man får en riktig sommar nån gång. Låter som en bra idé tycker jag.
 
Negativt inlägg, i know. Men nämn en sak som har varit bra med sveriges sommar i år..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0