SÖNDAG

Hade en så himla mysig eftermiddag igår. Åkte hem till ante vid 4, hjälpte honom och packa lite till sin vecka i funäs. Sen kom robin och sofhia och hämtade oss och vi åkte och käka kulglass och snacka lite ♥ sen åkte vi runt stan en sväng och sen ner till eskiln och kika på dom som åkte wakeboard eller va det är. Åkte hem till ante igen sen och packade klart, sen tog vi bilen hem till mig och käka, spela krocket och bara tog de lugnt och mös. &vid 9 skjutsade vi antes kusin till hälla i västerås och åkte hem igen. haha, sen blev det massa snack och mys innan vi sov. ♥
 
&imorse åkte dom vid 11 så jag kila till arena och tränade en sväng, har duschat och så så ska väl torka håret och greja snart. Sen ska jag klippa mormor sen får vi se. Skriver lite senare!  
 
jag har verkligen hittat världens underbaraste kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0