SÖNDAG

Idag har jag jobbat igen, men bara 3,5 timme faktiskt! började vid 3 och innan det hann jag med lunch hos mormor&morfar osv! Har hunnit se en film nu på kvällen och så har jag och mamma varit ute och kört lite i stan! det är ju iallafall ett framsteg att jag vågar köra i stan, hehe. Även om det inte går 100% bra så går det ju!
 
Imorgon är det jobb som gäller igen, sista dagen den här månaden! 12-6 . Tänkte hinna med lite träning imorgon kväll också, herregud vad man blir slapp med träningen när man har lov.. När man går i skolan är man lixom så nära när man kliver av tåget så det är inte direkt "jobbigt" att ta sig dit, och man kommer dit i tid. Nu har jag gett upp lite igen hehe, får köra extra hårt när skolan börjar i guess.
 
golvläggning igår kväll ute i larsbo!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0