Slut tjej

Jag vill inte jobba mer, punkt slut. STRESS, har ingen dag ledigt alls knappt och på kvällarna har man massor att göra, laga mat, tvätta, diska, städa....åh, det suger att inte ha något sommarlov, för nej det känns inte som att jag har det när jag jobbar hela tiden.
 
Jobbade på esons i fredags, hembygdsgården idag och igår, och så har jag ju jobbat hela veckan också, utom torsdag. och så har jag ju typ jobbat ända sen vi slutade skolan.. Imorgon blir det esons igen, jag tycker ju dock att det är roligt när jag väl är där, men jag orkar inte vara utan ledighet. Jag vill ha sovmorgon, jag vill kunna vara uppe med vänner sent, jag vill kunna njuta av lovet .
 
Imorgon jobbar jag på esons igen, 9-6. och tisdag och onsdag också. Men sen får jag äntligen lite ledigt. Innan jag börjar jobba igen nästa måndag. hehe. fan jag ska inte klaga egentligen, det ger ju pengar, men ibland känns det inte värt det.
 
Ante har sovit här hela helgen eftersom magnus jobbar natt, mamma är utomlands och mattias har typ lanat med sina kompisar hela helgen. Har hunnit träffa sara och sofi igår kväll också sen har det mest varit lugnt. Filmmys osv. Nu efter jobbet har jag iallafall hunnit duscha, vattna blommor, sätta igång en tvätt och vika en tvätt. Ska käka om en stund sen blir de väl kanske och kika lite fotboll. ha de gött!
 
jag och min fina eve i torsdags!
 
lau och eve ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0