Min dag

Idag har jag hunnit varit till kyrkogården och kollat på bernts sten, jätte fin va den ♥ sen har jag övningskört och äntligen börjat hitta dragläge! och så har jag tränat en sväng och läst lite hårtidningar och bloggat lite. hehe,
 
har även fått reda på idag att min pojkvän åker bort på söndag till nästa söndag på fiskeresa, kul att man hinner ses innan lixom. Han är borta och fiskar idag/natt/imorgon med. Han får iallafall se till att komma hem på dagen imorgon så vi hinner ses lite. 8 dagar är ju faktiskt jätte långt, iallafall utan honom.. men måndagen när han kommer hem är han bokad hela dagen redan, punkt slut. &så får han ge igen mina enda lediga dagar vi hade kunnat träffats på nästa vecka nån gång senare.. killar och fiske alltså, dom där äckliga fiskarna går ju före nästan allt, aja skämt å sido. Inte alls kul faktiskt. Själv ska jag jobba dom 3 första dagarna och göra ingenting på mina enda lediga dagar på länge eftersom alla vänner antingen jobbar eller är utomlands.. Perfekt timing va. Men okej nu släpper vi det.
 
Vad ska ni göra nästa vecka då? jobba och slita? eller ni kanske har semester och bara ska lata er? Vädret ser ju sådär ut men man kan ju hoppas att det ändrar sig!
 
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0