LEKSAND

Kom på att jag har glömt att skriva om leksand! Vi bestämde för några veckor sen att jag, ante, robin, sofhia, filip, linnea, jocke och matte ska åka till leksand torsdag-söndag. Vi har bokat camping som vi bor på och vi åker alltså nu på torsdag! blir nog skit kul :) Vi ska hinna med leksand sommarland en dag, lager 157 en dag, orsa björnpark en dag (om vi har pengar, hehe) och kanske rättvik en dag :) där ska det visst vara väldigt fint vid en speciell strand. Så vi hoppas på bra väder alltså :)
 
Jag sofhia ante och robin har lånat antes pappas husvagn som vi ska bo i, åker dit på morgonen på torsdag och handlar mat på vägen dit osv medans resten kommer närmare kvällen pga jobb. Åh jag hoppas VERKLIGEN på bra väder alltså! och dagen efter vi kommer hem därifrån åker ju jag, ante, våra småbröder och antes pappa till sälen en vecka :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0