LEDIG!!!

wahooooo, ledig tills på måndag! igår gick det också väldigt fort på praktiken, hade ett gäng kunder och så färgade jag och klippte min handledare/chef. På kvällen kom mamma hem som sagt, brun och fin :) fick ett par sköna haremsbyxor i siden och en primer. toppen :) käka med familjen och snacka lite, sen kom ante hit och vi satt oss ute på baksidan ett tag för det blev så fint väder! vindstilla till och med..
 
Idag jobbade jag igen, fullt upp för det mesta, 1 färg och 5 klippkunder idag. Åkte och käka lunch med familjen också! Köpte mig ett gäng nya hårprodukter också, så kul :) efter jobbet hämtade ante mig så åkte vi till hans moster en sväng för jag skulle klippa henne. Haha hard workwork. Men cash is king. Nu ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Är helt slut i fötterna och ryggen efter idag, imorgon är jag iallafall ledig och hoppas på sol!
 
igår. det är så kul när man glömmer handskarna när man tvättar ur mörk hårfärg, haha fan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0