LEDIG

Idag har jag hunnit med rätt mycket faktiskt. Började med att åka till tandläkaren imorse för jag har haft ont på ett ställe i munnen, men det var inget farligt och skulle gå över snart. Sen åkte jag och bokade en körlektion och risk ettan! sen hämtade jag ut pengar och betalade av min sax som jag köpt och så hängde jag med mamma till apoteket och bensinmacken innan vi åkte hem igen. Tog en promenad när jag kom hem och sen satt jag mig ute och solade en stund! skönt :) men sen kom ju alla moln igen.. nu är de dock ganska fint igen?
 
Har räknat ihop alla timmar jag har jobbat på mitt ena sommarjobb i sommar och fick det till 113,5 timmar, inte illa! Sen har jag kikat lite i körkortsboken och strykt massa örngott och grejer. Duktig tjej! Tänkte läsa nya SOLO snart också! sen ska jag grilla med familjen och så ska jag hänga med sofhia ikväll! mys :)
 
Take me back please

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0