KOPPAR?

Jag är så jäkla sugen på att göra nån förändring med mitt hår, nu har jag haft samma färg alldeles för länge, hehe. Det känns lite dumt dock eftersom jag, eller madde är det ju faktiskt som har kämpat med mitt hår över 1 år nu och försökt få bort allt rött sen jag var rödhårig. Och vi har ju nästan precis lyckats få bort alla koppriga nyanser i topparna på mitt blonda hår.
 
Funderar på att testa ombré. Men då vill jag ju att det ska bli en lyckad ombré och ingen halv taskig där det är typ mörkt i botten typ 5 cm och så är det samma färg från mitten och ner... Kenzas ombré är ju faktiskt snygg. men samtidigt vill jag göra nånting annat. Jag älskar ju färg, och har funderat på att göra som en ombré, fast med mörkbrunt i botten och lite ljusare i mitten och så lite koppar i topparna. men att det flyter ihop så att det inte är en jätte kant mellan koppar färgen och det bruna. Jag har en bild i huvudet som ser så sjukt bra ut, men sen vet man ju inte om det blir så.. haha . och då får jag ju lixom tillbaka dom där koppriga topparna som jag har kämpat för att få bort.. åh jag orkar inte med mig själv haha. Jag vill testa så mycket men samtidigt vet jag ju att det sliter på håret och att det kan vara svårt att få bort vissa nyanser om man ångrar sig. .
 
Jag skulle också kunna tänka mig att färga såhär. Det ser ju ut som att hon har en lite kopprigare nyans närmast ansiktet? i lockarna där. beslutsångest. Vissa dagar älskar jag ju mitt blonda också .. haha nu släpper vi det här för idag,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0