HEMMA EN SVÄNG

(varning för långt inlägg) Hej på er! hemma från leksand nu, har haft det jätte bra! till och med sovit jätte skönt fast vi hade husvagn hehe. (tog med oss extra madrasser och sov alla 4 i en stooor säng) I torsdags packade vi ordning osv vid husvagnen, kikade runt på campingen osv innan resten kom på kvällen, Blev grillning och senare kubb på stranden och till slut satt vi på en restaurang/pub vid vattnet och lyssnade på en värdelös trubadur, men de va rätt nice ändå!
 
I fredags var det som finast väder så vi gjorde en liten miss där att vi inte tog leksand sommarland då, men det är smällar man får ta ;) jag och sofhia lagade pannkakor med choklad till frukost till våra pojkvänner, snälla va? sen tog vi en dusch och så åkte hela gänget, jag sofhia robin ante jocke matte linnea filip till lager 157 i sågmyra. Hittade ingenting faktiskt, det är som ett lager med överskotts kläder från olika kända märken. Käkade pizza till lunch inne i leksand tillsammans sen också! myspys. Sen blev det hamburgs grillning utanför husvagnen med allihopa på kvällen :) mina vänner äger.
 
&igår va vi på leksand sommarland! haha såååå kul! vi åkte forsen, åkte linbana, åkte parisehjul, hoppade på hoppkudde, åkte båt, och ja ni vet sånt! hoppkudden va nog roligast haha! jag&sofhia vart lite besvikna att det var 12 års gräns i dom stora hoppborgarna bara.. ;) lunchade där också, tacos! mm mm mm . Drog oss hemåt en halvtimme innan stängning för då började det spöregna.. sen tog vi en dusch och så mös jag och sofhia ute i varsinn one piece tillsammand med killarna hela kvällen, jag tror inte ni förstår hur glad jag är att jag tog med den alltså! haha, vi har sett ut som jätte bebisar -som eve sa, varje morgon och för det mesta på kvällarna :) foppatofflor&onepiece. haha.
 
idag har vi mest plockat ihop allt, lagat mat ute och solat lite! har haft det så himla bra verkligen, sovit bra, ätit bra, umgåtts med underbara vänner, skrattat mig till sömns, nästan, haha. Har inte varit lätt att somna när vi har legat 4 st i samma säng och det alltid är någon som bara måste få en till sak sagt innan vi sover, hehe. bästa ni ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0