Godnatt

Slänger in handduken för idag. klockan är bara 10, och det är sommarlov, och jag ska sova.. haha fan, men ska ju jobba imorgon, upp halv 8 och är lite trött från idag faktiskt. Har verkligen fullt upp dom här 3 dagarna, knappt en ledig minut på jobbet, men de är väl så de ska va! övningskörde efter jobbet och åkte faktiskt lite inne i stan! wohoo. Fastnade i soffan när jag kom hem framför Navy CSI och cold case. och nu är klockan redan 10 så jag ska försöka sova så att jag orkar med dagen imorgon.
 
Pratade med ante i telefon nyss, dom verkar väl ha det jätte bra förutom att han har blivit dyng förkyld redan, får väl hoppas han blir frisk så han kan njuta lite av sin fiskeresa. Nä vi hörs imorgon! puss
 
Min fina klocka som jag fick av mormor när vi kom hem från Kreta! Mamma och mormor har ju inte bara blommor i sin blomsteraffär, dom har ju b.la smycken också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0