Träning!!

Jag tränade verkligen igår kväll, sick. Men skönt va de faktiskt, lite besviken på robin och ante som bara satt och snacka hela tiden medan jag och matte slet på varsinn crosstrainer. hehe ;) idag har varit en så onödig dag i skolan så det inte finns, har typ gjort ingenting, suttit och snackat och fikat. nice :)

Imorgon ska jag upp halv 6 igen, suger suger suger. Ska välja iv valen inför trean, lutar åt Matte B, Historia A och Psykologi A. Bara vanliga plugg ämnen men eftersom det är lätt att skada sig som frisör så känns det som att det kan vara bra att ha om man måste plugga om till något nytt yrke senare,lika bra och ta tag i det nu ifall att.. Jag har alltid sagt att jag aldrig i hela mitt liv skulle välja matte B, jag hatar matte efter alla ekvationer och skit vi gjorde i ettan. Men jag ger mig väl,


vi fikade verkligen idag, fyyyyyyy.


en trött matilda och en glad evelina ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0