Torsdag

Tog mig till skolan till 12 idag och hade lektion till halv 2, kändes inte direkt som att jag hade behövt åka 2 timmar för det haha. menmen fick trevligt sällskap på tåget hem av matte&robin iallafall! hämtade ut kläderna från bubbleroom på ica idag, jag kan ju säga att jag förstår varför tröjorna jag köpte kostade 30 kr på rea, satt så jävla fult så dom ska jag lämna tillbaka.. köpte ju 3 likadana, fan att det inte passade.

Hatar när man har förväntat sig en sak och så ser det ut på ett helt annat sätt.. samma med en grej jag köpte till ante, jag köpte storlek M och den såg typ ut att vara minst L.. så får se hur det blir med den :*

Har precis duschat nu så ska torka håret osv sen får vi se om jag ska till ante eller om han ska hit. Imorgon är de ju faktiskt helg igen, sååååå skönt. Bara 6 veckor kvar till sportlovet :) hehe..


en av tröjorna. Ser ni hur stor den är upptill? asså vid axlarna, jag har ett linne under på den här bilden (det vita). Man kunde lixom dra ner ärmarna hur långt som helst.. hatar sånt


&ser ni hur kort den va? haha...


jag hade lixom tänkt mig att den skulle sitta åt så som på den här bilden, uppe vid axlarna.. men nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0