Tisdag!

Hallo. Igår hade jag praktik och hade rätt mycket att göra vilket va jätte kul :) Klippte först morfar, sen mimmis 2 döttrar, sen kom sofi dit vid 5 så jag klippte henne innan jag slutade :) va så sjukt länge sen jag träffade henne! huuur långt hår som helst hade hon fått, men klipper man sig inte på ett år får man skylla sig själv att man måste klippa av 5 centimeter ;) hihiiii. nejdå, men de gick bra iallafall :) kilade hem till ante efter praktiken och där klippte jag tony, sen satt vi mest och kika på kläder osv :)

Idag är det ju tisdag, alltså har jag bara 2 lektioner men jag måste ta tåget tio i 8 och tåget hem 17.15. Inte så skönt! På hålet (3 timmar..) åkte jag och matilda ner på stan iallafall, handlade lite kläder och smink som jag kan visa nån annan dag, (fast varför ska jag göra det egentligen).

Sen hade vi kundmottagning, för att göra en lång historia kort - jag fick en kund som hade bokat in en klippning och bryn&frans färg, skönt tänkte jag, men sen visar det sig att hon ska permanenta, klippa, färga ögonbryn&fransar..... allt det skulle jag hinna på 3 timmar, dog först men sen gick det bra ändå :) första gången jag har gjort permanent på en levande människa, läskigt.. Men Matilda hjälpte mig massor så att jag hann så det var sköönt ♥ underbara vän.

Imorgon ska jag till farmor&farfar med pappa för farmor har fyllt år och farfar fyller nästa vecka! mysigt. Sen ska jag iväg och klippa morfars pappa! hihi. hörs väl imorgon kväll kanske :) puss


första åkturen med eve efter att hon fick körkort! hihi, matilda&eve fram. Jag&lau bak :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0