Nyår 2011

Hade skit kul igår! började med käk osv vid linnea med mina underbara vänner ♥ vid 11 kilade vi vidare till nisse där de va en del folk, gick ut och såg på raketerna vid 12 slaget sen gick vi upp igen! somnade nog inte förrän 4 inatt så är lite trött faktiskt. Vi gick väl upp vid 2 och fixade iordning oss sen kila vi iväg och käka pizza med sofhia och robin, as gött. Men nu är de fan slut på skit mat..

Drog bort alla mina gelenaglar imorse så nu ser mina naglar förjävliga ut. nice :) Har massor med bilder från igår, ska be sofhia och linnea att skicka några sen också! Såg dock nyss att det inte fanns så himla många bra bilder på min mobil, dum som jag va så tog jag kort med den istället för kameran ..


Hos linnea fick vi fina barbie hattar och tutor. haha ♥


träffade på metso som jag inte sett på år!


sofhia och jag ♥


taggade killar


känns som att jag gillade att lipa igår?


woooh


skönaste!


robin&jaag

lägger upp fler bilder nån annan dag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0