Inte bloggat på ett tag

hej på er, i måndags var jag på praktik till kl 6 och efter de kilade jag hem till ante så därför blev de ingen bloggning då, haha. och igår slutade jag 5 så jag va hema ca halv 7,då kila jag in i duschen osv sen åkte jag till ante igen vid 8 och sov där. Blir lite tunnt här nu när skolan börjat ;)

Idag fick vi veta betygen i natur, VG+ fick jag. Vem fan vill ha vg +, då hade jag hellre sett att det stog vg eller mvg - . Nu snubblade jag ju lixom på målsnöret, om ni förstår mig. Men jag får väl nöja mig så.. :)

Evelina fick ju körkort i måndags (!!!!!!! SJUKT) så igår på hålet åkte vi på en liten trip genom västerås, först och hämtade hennes bror från sjukhuset, sen till eve och gick ut med hundarna, sen till erikslund och käka lunch sen till skolan igen! haha, blir helt förvånad hur duktig hon är på att köra, jag kan ju lixom ingenting om man jämför.. haha! Idag hade vi hål igen och då ville patrizia och ebba med så vi 4 åkte och käka på burger king, sen åkte vi runt lite sen stannade vi vid vallby frilufs nånting och gick runt där. Va typ en gammal by så fanns de massa djur och grejer, hihi mys.





Tänkte göra lite inlämnings grejer till skolan nu, inte alls kul. Får se om jag kilar hem till ante sen eller om jag blir hemma ikväll, ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0