Hunnit med mycket idag

Gick upp vid 12 imorse, gick förbi antes jobb en snabbis och sandade sen gick vi till ica en sväng. Igår kväll gick vi till statoil och käkade lite haha, sen gick vi till ante och såg film&mös.

Åkte med mamma till stan och lämnade farfar vid 2 idag sen, sen åkte vi till fårbo och övningskörde! kuuul, testade mycket att just komma iväg utan att få motorstopp och att bromsa utan att det rycker till precis innan man stannar, sen körde jag runt några gånger så jag fick träna på och växla och tänka på blinkers osv :) hihi.

Åkte till hembygdsgården efter de, sen upp på stan, sen till mammas jobb och nu har vi gjort om på mitt rum! Köpte nya gardiner, en duk och så lite små grejer och en blomma från mammas jobb :) hihi. Första gången jag har en riktig "tjejig" färg på mitt rum. Har bara haft turkost, lime, rött på julen, osv förut. Nu kör jag på lila! typ lite ljus lila och lite plommon lila. Självklart finns de många killar som använder lila också, men inte riktigt dom här lila nyanserna som jag har hittat på ;)

Fick ett present kort på bubbleroom.se av pappa idag också! tacktacktack ♥ Ska kika in där snart och se om jag hittar nåt :) hihi .


höll på och göra en riktig tabbe, glömma att stryka för koden, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0