Fullt upp hela helgen!

Tjohejjj.. I fredags efter skolan blev det en liten road trip till köping med matilda&eve för matilda kom på att hon ville ta hål i tungan, haha. Vi fick dock inte se när dom tog hål, besvikna. Men vi hörde efter en stund " vadå är det klart?" haha matilda :) snyggt blev det iallafall!

När jag kom hem så klippte jag håkan och efter det gjorde jag mig iordning lite innan vi åkte och hämtade ante och åkte hem till morfar sigge&gittan och käka och sådär, såg på the voice sverige och åt glass gjorde vi också :) hihi. Gick typ och la oss så fort vi kom hem så skrev inget här då alls.

I lördags gick jag&ante upp kl 5-6 kvart över 6 kom jessica och hämtade oss för vi skulle till sälen! iiiih. Åkte sen och hämtade casper sen åkte vi iväg vid 7. Tog ca 3 timmar att åka dit och när vi kom fram åkte vi till tjabo, rasmus, tony och nises stuga, dom såg vääääldigt nyvakna ut. Sen åkte vi skidor med tjabo tony och rasmus till ca 3 då åkte vi till mc donalds och käka osv sen va vi så trötta så vi åkte hem :) va hemma vid 8 redan så då kikade vi på gladiatorerna och mös innan vi sov. &ni anar inte hur skönt det var att få sova ut imorse..


snöade hela dagen i backen så de va lite drygt, men de va inte speciellt kallt så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0