Fredag

Redan fredag, tiden går för fort faktiskt.. Det är ju skola på måndag, shit . Imorse åkte jag och mamma ner till hennes jobb och fixa lite med blommor och prismärkte, sen åkte vi och hälsade på mommi (gammel mormor) en sväng och efter de hämtade vi lillebror och så åkte vi till fårbo så jag fick övningsköra lite, blev inte så länge så kanske åker ut på söndag igen :) försökte färga mina ögonfransar nyss men de går sådär. Måste färga ögonbrynen också så jag hoppas att vi får eget hår i skolan snart igen..

Imorgon vid 1 tar jag tåget till västerås! möter upp evelina där så ska vi på stan en snabbis sen hem till henne och göra iordning henne och laga mat tills halv 6 för då kommer resten av tjejerna! Eve fyller ju 18 på söndag så imorgon har hon 18 års partyy, blir nog skit kul! :) ska visa er vad jag har köpt till henne imorgon också.. hihi, älskar att ge presenter.. ska försöka ta lite bilder också som jag lägger upp här på söndag eller nåt! puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0