Eves presenter från mig!


Hon fick ett armband som jag valde själv va det skulle stå på, hon säger alltid "pusspuss" när man pratar i telefon och ska lägga på. Så det fick bli så på ena sidan ;)


och andra sidan blev såhär :)


haha, hon älskade dagen efter paketet tror jag. "KOLLA VAD JAG FICK AV SANNE! ROLIGASTE!"


fina va? hon började as garva när hon såg rosetten som sitter efter "från mig". (dom mobbar ju alltid mig för att jag hade rosetter i håret när jag var mindre, så jag gjorde lite narr av mig själv här haha)


Satt ihop kortet, dagen efter paketet, bakistabletterna och ett vin som jag vet att hon älskar i cellofan.

Så ja, av mig fick hon ett armband, vin, kort på oss, dagen efter paket och bakis tabletter. Efter igår så tror jag nog att både bakistabletterna och dagen efter paketet har användits, tss ;) vinet försvann nog igår. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0