Evelina 18 år!

Jaaa ni idag fyller eve hela 18 år! STORT grattis till henne :) Kvällen igår va väääldigt rolig, 18 frågor äger.. hehe.

Jag åkte in till kl 2 och mötte eve på stan, gick och handla lite smått sen tog vi bussen hem till henne! målade naglarna, hon duschade, sminkade sig och fixade håret och jag & hennes pappa gjorde tacos till alla tjejerna som skulle komma haha.

Vid halv 6 - 6 kom resten av tjejerna - laura, ebba, patrizia, cissi, sanna, josefine, caroline och elin. Blev tacoskäk och sen lite lekar, vem som kunde käka upp godis snöre först, med andra ord, sen skulle vi svara på 18 frågor om evelina och så, sen räknades alla poäng ihop och mitt lag kom näst sist, haha. Men jag var iallafall den enda som visste svaret på "När skulle evelina ALDRIG äta i skolan?" om det var potatisbullar såklart!

Lite senare blev de dags för 18 frågor som hennes barndomsvänner fixade. Antingen gjorde evelina det som stog på lappen, eller så tog hon en shot, enkelt! Hon fick bl.a strippa tills bara trosorna va kvar, slicka på josefines bröstvårta, bli sminkad av någon med ögonbindel, jag fick raka bort en del av hennes ögonbryn, osvosv . Ni kommer få se bilder sen, haha. Det var hur kul som helst även fast jag tyckte lite synd om eve ibland när hon varken ville göra det som stog eller ta en äcklig shot. Efter de blev de snack, jag har aldrig och efterrätt tills klockan blev ca halv 12. Då blev jag hämtad av min snälla mamma som hade med sig lillebror och mormor i bilen, eftersom eve och dom andra som va 18 skulle ut på krogen kl 12.


Eves mamma frostade glasen med rosa socker! hihi




vem äter snabbast?


med andra ord!


18 frågor! shot eller shot?


"Men kom igen då eve, ställ dig på knä här och visa." Ganska glad att det inte var jag som behövde tvinga henne till allt det där, haha!


Patrizia sminkar eve med ögonbindel, blev ju inte så dumt ändå, haha!


Efterrätt!

Lägger in fler bilder när jag har snott dom från eves facebook. haha, i nästa inlägg lägger jag upp presenterna hon fick av mig också! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0