Börja träna på arena?

Funderar faktiskt på att börja träna på arena här i fagersta. Känner att jag har skippat träningen alldeles för länge, hade egentligen bestämt mig för att inte börja träna där eftersom de är så sjukt dyrt mot det jag tränade förut, och jag vill lixom träna samma pass nu typ. Där jag tränade förut betalade man 500 för ca ett halv år. På arena betalar man ca 600 för 2 månader.. Men det kan ju vara värt det om man trivs :)

En annan dålig grej med arena är att man typ måste köpa ett års kort, det finns lixom inget månads kort eller ett halvårs kort? inte vad jag har hört iallafall. &jag tvivlar lite på om jag kommer ha lusten till att träna ett helt år framöver? jag är ju inte värsta tränings människan lixom, hehe..

Shit va de blåser ute,kan knappt tänka för de låter så mycket. Men okej, arena då, min pojkvän och mina killkompisar tränar på gymmet där, sofhia va lite sugen på att träna pass och sara tränar också pass&gymmar där. Så jag har behöver ju lixom inte träna ensam, iofs kanske det är skit skönt? Men jag hänger nog hellre med andra och tränar :) Pass är nog mer min grej än gym, men visst funkar gym också,man får ju välja själv så man kan ju varva lite. Okej nog om det här, ska fundera lite till..



finns ju lixom en del olika pass och tider att välja mellan..hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0