Äntligen fräsht hår igen..


vet faktiskt inte om jag stavade fräsht rätt om jag ska vara ärlig,varför ska allt stavas så konstigt?

Har iallafall tagit en behövlig dusch nyss, nice. Ska snart klippa magnus sen blir de filmmys med familjen kl 9, wallander - skytten :)

I veckan blir jag förmodligen ägare till en sjukt fin balklänning.. slog till nu även fast det är nästa vinter vi har bal i skolan. Julia skulle sälja sin och den satt som en smäck och jag älskar den. Får helt enkelt INTE gå upp i vikt tills nästa vinter, för då kommer den inte att passa haha.


bilden gör inte klänningen/färgen rättvisa alls. Den är typ mörk grönblå i verkligheten, går inte riktigt att förklara. Ska försöka ta en bättre bild nån annan dag när jag faktiskt äger den på riktigt, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0