v 9

Igår var jag som sagt på dop! Med ante och familj(er). De va hans pappas sambos dotters barn som skulle döpas :) så himla söt va hon i sin klänning. hihi, blev fika efteråt sen åkte jag och ante hem till anna&krille,jacop&ville för anna fyllde år! blev där en stund innan vi åkte hem till mig, käka lite och så sen åkte vi till ante och kika på bb och sådär, hann träffa alex och mj igårkväll också för dom behövde lite skjuts, det va ju verkligen FÖR länge sen..!

Imorse när jag vaknade så kilade jag iväg och tränade, sen sprang jag in på banken och sen upp på stan. Ska stryka lite nu sen göra min andra uppgift som ska lämnas in nästa vecka, läxor är det tråkigaste som finns. Längtar tills man slipper sånt :)

btw. Det snöar verkligen? när fan har det tänkt ge sig för i år?:(


snart är vi här.. mindre än 3 månader kvar nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0