Torsdag

Slutprov i färgläran hade vi idag, lättare än jag hade trott faktiskt, får hoppas att jag har gjort rätt bara! Skulle egentligen tränat när jag kom hem men sen bestämde jag mig för att åka ut och övningsköra istället, men uppe vid fårbo och vid fagerliden hade dom inte ens skottat så de va slask och is överallt så det sket sig. Åkte och handlade med mamma istället sen åkte vi till lillebrors skola för dom hade öppet hus, träffade lite gamla lärare och kika runt på skolan :) gick ju där från lekis till 6:an faktiskt.

Satt mig och pluggade när jag kom hem också, inte alls kul. Har typ 5 uppgifter som ska in efter lovet, ganska oskönt om man säger så. Måste alltså PLUGGA på mitt LEDIGA LOV..


Bild från kakbaket igår med ante! haha, as goda blev dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0