Torsdag

Va en lugn dag i skolan idag, gjorde inte mycket alls faktiskt. Kilade till gymmet efter skolan och blev där en timme innan jag åkte hem :) skönt. Ska käka lite snart sen kilar jag hem till min pojkvän som kommer hem från eskilstuna idag ♥ vet dock inte vilken tid dom kommer hem än, antingen jobbar dom fortfarande eller så har han inge batteri på mobilen, haha.

Imorgon hänger jag nog med till larsbo efter skolan så får vi se hur helgen ser ut! Har inte hunnit prata med ante nåt sen i tisdags knappt så vi får se :) ha en bra kväll! puss


När allt va som bäst :) skolavslutningen i 9:an, efter den splittrades alla åt olika håll känns det som.
På tal om .. ingenting, haha. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0