SPORTLOV!

aaaaaaaaaaaaaaaaah, hur skönt är inte det? ledig en hel vecka!! huuuur bra som helst :)

idag i skolan hade vi bara eget hår, väldigt behövligt, matilda klippte mig och jag klippte henne sen gick jag på stan en sväng och fick med mig 2 par byxor hem, första gången någonsin, hittar aldrig bra byxor! eller jag orkar inte leta helt enkelt. Finns ju så mycket.. Visar sen! Tog 12 tåget hem med matte och robin sen kila jag upp till ante och klippte tjabo innan jag stack iväg till arena och träna en timme!

Har tänkt göra klart allt plugg idag och imorgon så att jag inte behöver tänka mer på det och faktiskt ha lov på riktigt! låter väl ganska smart va? inte så kul dock men jag kommer vara glad över det nästa vecka när jag slipper.


jag och matilda i skolan idag :) ♥ &min min? misslyckad uppblåsning av kinderna, typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0