Onsdag

Halva lovet har gått, för fort som vanligt. Idag vaknade jag brevid mitt hjärta, kilade hem till farmor och farfar och hälsade på med pappa och sen åkte jag ner till mammas jobb och skrev ut ett arbete till skolan som jag äntligen är klar med, puh. Hängde med mamma till seco sen och lämnade massa blommor sen har jag även hunnit med att göra första uppgiften på hvk läxan.

Försökte få med mig nån och luncha/fika idag också men de verkar som alla hade fullt upp idag, haha. Tror ante kommer hit snart iallafall, ska tydligen se tintin ikväll, har inte sett den än!

Imorgon ska jag klippa lite, sen hoppas jag att ante följer med mig till västerås på käk och bio :) eller okej jag följer med honom, det är ju han som har bil, men det är jag som måste få med honom. Han hatar ju bio (säger han) men ibland får man fan offra sig för tjejens skull haha.


saknar eeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0