Helg!

Jag och ante stack iväg och träna igår men de blev inte förrän vid 9, sen träna vi väl nån timme :) sen blev de varma mackor med mimmi innan vi sov . Idag har jag varit som en zombie, helt galet trött och seg, dog typ när jag kollade mig i spegeln i skolan imorse, haha sliten tjej.. hade frisör 4 timmar iallafall sen svenska innan vi slutade..

Ikväll blir det myskväll här hemma! hihi, känns som att inte ante har varit här på hur länge som helst, sover ju mest vid honom i veckorna och sen har ju han/vi vart vid hans pappa och gjort andra grejer massa helger! Men nu så :) ska göra as god mat, längtar typ tills jag får äta.. haha, sen är de ju faktiskt the voice sverige och gaygalan! får se om jag kan övertala honom att se det. haha :) fast gaygalan kanske inte är så kul som jag tänker mig? we´ll see.


såg coolaste limousinen idag när vi åkte från skolan! raw commedy club stog de på rutan så jag antar att det är deras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0