Bil bil bil bil

Haha vi har fan åkt bil hela helgen! till larsbo i fredags, till fagersta i lördags, tillbaka till larsbo i lördags kväll, till fagersta idag, till skinnsberg när vi kom hem och skjutsade tjabo michael och billy, tillbaka till fagersta, haha! det är ju så skönt och åka bil.. :)

nu är jag hemma iallafall, ska städa rummet och fixa lite sen ska jag på core halv 6! kul :) mage&rygg pass i en halvtimme. Får se hur jobbigt det blir, kan tänka mig att det blir väldigt jobbigt.. haha. Sen kilar jag in till ante på gymmet efteråt nån timme!

Ikväll är det premiär på bigbrother 2012 också! det känns som ett måste att se. &imorgon är det praktik som gäller och sen 4 dagar i skolan sen är det sportlov! sjukt va fort det har gått :) känns som vi nyss hade jullov.


mini cooper, as söta ju! jag vill ha! men 109 000 känns lite sådär, fast jag skulle inte tveka ifall jag vann på lotto eller nåt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0