Ante fick körkort igår!!!

Min pojkvän fick körkort igår! Det var han så sjukt värd efter allt pluggande inför teorin ♥

Men han ljög för mig när jag skrev till honom att han skulle säga till när han va klar haha.. Då fick jag sms tillbaka: "fick 50 :( bokat ny tid på tisdag.. <3" (man måste ju ha 52 för att klara det). och jag tänkte "fan också nu hade han väl kunnat fått klara det..". Sen när jag kommer till centralen där dom ska hämta mig efter skolan så fortsätter han som om han har kuggat och ba fan va drygt osvosv. Sen när jag kommer in i bilen fortsätter det med att hans pappa säger typ ja det här va väl tråkigt sanne.. och jag ba jaa... Sen visar ante mig pappret och där står det 52 poäng GODKÄNT. och jag dog typ, haha så jävla dum och luras om det :) är jätte glad för hans skull iallafall!! :) det känns så skumt att åka ensam med bara honom i bilen men det är skönt som fan ska ni veta :)

När vi kom hem så åkte vi och hämtade filip och robin, eller vi skulle, och när vi står utanför så ringer jag till robin och säger åt dom att komma ner och han säger "nej ni får komma upp" jag: "men nej kom ner?" robin: "men asså, nej ni måste komma upp!!" så vi går upp, och där har dom köpt daimtårta och sättit i 4 ljus i för att ante fixade teorin på fjärde försöket, haha så söta!

Sen åkte vi runt lite överallt och robin va helt extas haha, slutade med att vi släppte av dom på ip och åkte hem för att hämta casper och sen åka till larsbo :)


om 7 månader är det min tur... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0