Alla hjärtans dag..

Hej på er, igen. I söndags blev de träning med ante och robin.n på kvällen, kila hem till ante sen och kolla på kontoret med honom och tjabo, vilken jävla flopp säger jag bara, haha, hur tråkigt som helst.. det enda som man skrattar åt är typ hur ful ove är.. besviken tjej

I måndags va de fullt upp på praktiken, blev lite dubbelbokningar, hade en klippkund kl 9, en färg kl 10 och en klipp kl 11 så de blev väldigt tight där på slutet, sen hade jag lunch en halvtimme sen kund igen kl 1, haha, men det är kul! Sen kom mamma på eftermiddagen efter sista kunde och färgade håret och klippte sig :) så de va verkligen fullt upp. På kvällen kom ante till praktiken och väntade på mig sen kila vi ner till vaktmästeriet och sen hem till honom och packa lite osv, eftersom han ska till eskilstuna på jobb tisdag - torsdag..

Hann ju iallafall säga hej imorse innan han stack iväg..haha, i skolan idag hade vi bara en lektion, kila ner på stan efter det och käka på spicy med mina fina vänner ♥ Eve hade köpt varsitt paket till mig och matilda också, hur söt som helst :) hihi,





:) kilade till gymmet en timme efter skolan och nu ska jag fixa mig lite grann efter duschen! blir käk och så med familjen ikväll ♥ fortfarande besviken på att ante inte är hemma, haha kan verkligen inte släppa det. Jag har tänkt avstå från facebook resten av dagen, vill inte läsa hur mysigt alla har med sina pojk/flickvänner.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0