STHLM

 
Hallo på er. Senast jag skrev var när jag fick körkort, ca en vecka sen nu haha.. duktigt. Helgen som va var väl mest lugn, i fredags efter praktiken firade jag morfar med lite släkt på kvällen, käka god mat osv :) sen blev de häng med ante lite sent. Va inte meningen egentligen men de va väl helt okej för mig! hehe . kärlek alltså.. I lördags blev de en heldag med pojkvännen, vi gjorde bland annat vårat årliga pepparkakshus. Känns som ett måste när vi har gjort ett varje år sen vi träffades ;) mys. Sen körde vi lite bil, hihi. Hälsade på vid hans moster sen åkte vi också till hans kusin som ville klippa sig lite!
 
I söndags va jag i sthlm hela dagen med sofhia mamma och taina. Kika i massor med affärer men hade noll shoppingsug? köpte typ 2 små julklappar och en saltvattenspray? haha. Fick ju iofs med mig 3 påsar brända mandlar hem! dom hade loppis ute på gatan mitt i smeten så jag och sofhia kika runt lite där. Mysigt att bara gå runt och kika iofs, men skulle ju egentligen ha massa saker. haha. Mysig dag med min fina iallafall!! Kvällen blev dock kaos, trött som man va och bara ville hem så va tågfan 50 min sent. Vi missade sista tåget hem till fagersta från västerås också så fick åka buss. Vi kom hem ca halv 11 istället för tio över 9. De va ju inte så väldigt kul.
 
Den här veckan har jag bara hunnit haft praktik i måndags, gick bra de! &idag har jag fått nagelförlängning av eve! älskar långa naglar. Så fint! och eve är så duktig! Andra gången hon gör förlängning med mallar och ändå blev det så himla bra!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0