SNÖKAOS

Det blir verkligen kaos av snö. haha dör. Hela tågtrafiken är försenad och inställd, folk krockar och kör av vägen med bilarna, bilarna fryser igen och man kommer knappt utanför dörren för all snö. Vi får helt enkelt börja använda benen, gå, och kanske hoppa ut genom ett fönster istället. Nä men på riktigt. Imorse när jag skulle ta bilen så fick jag inte upp dörrarna, gick in och hämtade lite verktyg och försökte få bort is som jag trodde satt fast så att dörren hade fryst. Tillslut ser jag att jag faktiskt inte ens har låst upp den .. så kan de ju också gå. haha
 
&när jag kom hem från skolan kom ante och hjälpte mig sopa av bilen vid station, söt . Ringde egentligen dit honom för att han skulle kunna hjälpa mig om låset hade fryst eller nåt men de funkade! Jag tycker egentligen inte om vintern. men jag kunde inte låta bli att skratta när jag kom ut från skolan och trampade i ett djupt snödike. Jag kan ju inte direkt stoppa snön.. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0