SJUK

Första gången som det faktiskt känns skit jobbigt att jag ska jobba imorgon 9-6 och dessutom har fullt med kunder inbokade hela dagen. Som frisör går det lixom inte att bli sjuk.. Trodde att jag höll på att bli bättre när min onda hals slutade göra ont, men då blev jag hostig istället så nu attack hostar jag ungefär en gång i minuten och blir helt utmattad efter varje hostning.
 
Tycker nästan mer synd om mig själv som ska orka stå där och vara trevlig och hosta på kunderna än kunderna som kanske blir smittade.. haha. Får kämpa på. Efter dom 2 jobbdagarna som är påväg så är jag ju som sagt iallafall ledig resten. Då ska jag sova ut varje dag och bli frisk!
 
 

Kommentarer
Postat av: beatrice -

Hej!
super fin blogg med fina bilder
tänkte fråga om du vet vilken färg du har på
ögonbyrns pennan vart köper du din ifrån? :)

Svar: Hej! :) tack så mycket! jag har ljusbrun och den är från HM, tror det är deras egna! :)
Sanne

2012-12-28 @ 22:23:43
URL: http://beeeatriice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0