PENGAR

Livet skulle vara mycket roligare om man hade mycket pengar. &till er som säger "pengar gör dig inte lyckligare" nej! men SAKERNA jag kan göra med pengarna gör mig lyckligare!
 
Man kan resa, uppleva nya saker och då få minnen för livet. Man kan köpa fina presenter till folk man tycker om vilket gör dom glada och då blir du själv glad! man kan köpa nya fina saker till sig själv, tillexempel ett par pattar om man inte tycker att man har några, då lär man ju bli glad? Nån kanske skulle köpa ett hus och flytta hemifrån? eller så kan man ju köpa en bil? mycket lättare att köra automat än manuell, just saying. (då finns det alltid den där personen som kommer och säger i stil med "allt ska inte vara lätt här i livet.. man ska kämpa för det man har.." kiss my as. Ingen hade tackat nej till lite extra cash i dagens slut.. Det finns mycket fördelar med pengar som gör dig lyckligare. Jag skulle spendera en hel del på resor, upplevelser. Skulle lätt kunna bo utomlands halva året (vinter halvåret, MED min pojkvän) och sen komma hem och jobba andra halvan. Jag älskar att resa, jag har kommit på det nu, det är bara pengarna som stoppar mig..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0