JULDAGEN

Igår va de ju julda´n och då blev de mest lugnt och fix på dagen. Sen vid halv 6 kilade jag hem till sara på förfest med massa härliga människor! vi blev närmare 20 st tillslut. Vi kila till gm tidigt för att slippa kö, men de va lixom ingen kö ändå haha. Dansade och snackade osv tills halv 1 då kände ja att jag hade haft nog med kul :) så ante kom och hämtade mig så gjorde han nattmackor till mig innan vi sov ♥
 
Imorse gick vi upp tidigt, åkte till västerås vid 9 på mellandags rea med ante och hans bröder :) eve kom och shoppa med oss också så jag slapp gå ensam i tjej affärerna haha. Hittade dock ingenting.. brukar va så ;) vi käka på max också (igen) och så åkte vi hem till eve en sväng och kika på våran projektarbets bok! jätte fin blev den. Har hängt med ante nån timme nu efter vi kom hem men nu ska jag ta tag i mig själv, duscha lite och fixa med annat. Imorgon är det dags för jobb igen, fullsmockad dag på salongen. &på fredag också! sen tar jag lov resten av lovet haha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0