JULAFTON 2012

Det närmar sig 2013.. känns som det nyss blev 2012 haha. Fick massor med fina presenter igår och åt god mat med släkten! hann förbi vid farmor&farfar en jätte snabbis också och på kvällen åkte jag hem till ante och kika på svensson svensson och gav paket. Sen kila vi hem till mig och öppna lite paket hihi. Slänger upp lite bilder från igår här under. Fick bl.a ny plattång och rese fön från ghd, massa flytta hemifrån saker som kastrull, stekpanna, wookpanna, gratängform, kakfat, kokbok osv, mjukisdress, pengar, filt, godis, parfym, ljuslykta och annat smått och gott :)
 
Ikväll ska jag till sara vid 7 med ett gäng vänner, sen kilar vi ut senare! blir dock inte sent för mig för imorgon ska jag på mellandags rea rätt tidigt och så är jag förkyld.. Får se hur länge jag orkar! ska bli kul iallafall :) ante hämtar mig sen så sover jag där sen också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0