HELGEN

Helgen har varit hur skön som helst. I fredags hade jag och ante myskväll här hemma, familjen va bortbjudna på mat så passa på. Lagade mat och kikade på xfactor finalen! Awa var helt klart värd vinsten, verkligen :) sen tog vi ett bad, mys!♥  Hämtade mamma och dom på kvällen/natten sen också.
 
&i lördags så åkte jag till västerås 7 på morgonen, haha. Hade projektarbete till ca 1-2 och efter de åkte jag till larsbo och mös där hela kvällen, spela kort och kika på så mycket bättre, sen blev de lite prisonbreak också.. tss. Igår åkte vi hem rätt tidigt. Så när jag kom hem gjorde jag klart ett arbete som ska vara inne i veckan sen hann jag och mamma klä granen också :) kika på gossipgirl gjorde vi också! Sen kila jag hem till ante och åt nybakade ostfrallor med hans familj framför solsidan :) .. as gott och as mys. Kika på filip och fredrik också, kul ju!
 
Idag har jag haft praktik hela dagen, har varit nästan full rulle :) hade ca 6 klippningar och en slingning, så de va kul iallafall :) fick veta att vi har sovmorgon imorgon också, inställd historia så jag kan ta 9 tåget istället för 7, SÅ SKÖNT. Ni anar inte. Så ikväll ska jag se prison break!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0